Jak dobrze przygotować Countdown Page dla nadchodzącego albumu? Jak zaangażować fanów dzięki formatowi Clips? Jak skorzystać z narzędzia do pitchingu muzyki?
Podczas Spotify Masterclass dowiesz się więcej o pakiecie narzędzi i funkcji Spotify stworzonych, aby pomóc wschodzącym artystom i ich zespołom znajdować, angażować i rozwijać publiczność w Spotify. Zapoznasz się także z najlepszymi wskazówkami i praktycznymi przykładami, które zapewnią Ci zarówno niezbędną wiedzę, jak i kreatywną inspirację na początku artystycznej drogi. W Masterclass prowadzonym przez Katarzynę Czechowską (Spotify) wezmą udział Agnieszka Gos (Agora Digital Music) i Krzysztof Bieńko (e-Muzyka), a także Olga Szmigielska (Spotify) oraz Mateusz Smółka(Spotify).
Liczba miejsc jest ograniczona.
Formularz zgłoszeniowy: https://bit.ly/masterclassspotify
Zawodowo związana ze Spotify, w którym kieruje zespołem Artist & Label Partnership na dziesięciu rozwijających się rynkach europejskich, w tym w Polsce. Odpowiada za współpracę z przedstawicielami branży muzycznej, realizując działania marketingowe i edukacyjne wspierające rozwój artystów, wytwórni oraz innych partnerów w ramach ekosystemu Spotify. Ma na koncie ponad 20-letnie doświadczenie w branży muzycznej i medialnej, zdobyte w ramach współpracować z wieloma artystami i partnerami, zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Head of Agora Digital Music. Od ponad 20 lat związana jest z branżą muzyczną. Od dekady odpowiada za Agora Digital Music – dystrybutora muzyki niezależnej na platformy cyfrowe w grupie medialnej Agora S.A. Specjalistka z zakresu dystrybucji muzyki w sieci we wszystkich tej dziedziny aspektach.
Head of Music Promotion w E-Muzyka. Wieloletnie doświadczenie zdobywał we współpracy z artystami polskiej sceny muzycznej, takimi jak Kaśka Sochacka, Daria ze Śląska, Roxie, Julia Wieniawa, Ofelia czy Natalia Nykiel. Kompetencje promocyjne rozwijał w Telewizji Polskiej, pracując przy projektach, takich jak Konkurs Piosenki Eurowizji i Eurowizja Junior, wspierając między innymi Sarę James, Roxie Węgiel, Kasię Moś, czy zespół Tulia. Specjalizuje się w kompleksowej współpracy z mediami – od telewizji i radia, przez prasę, aż po kanały internetowe.
Editorial Lead w Spotify, z którym związany jest od 2017 roku. Odpowiada za strategię redakcyjną i playlistową w Polsce oraz w grupie rynków w Europie Południowej i Wschodniej. Kieruje zespołem odpowiedzialnym za redakcję oraz programowanie treści muzycznych dla użytkowników, dbając o ich zaangażowanie i trafność rekomendacji w ramach różnorodnych doświadczeń muzycznych. W branży od 20 lat, w czasie których zdobywał doświadczenie jako dziennikarz, music programmer, PR & marketing manager, wykładowca czy radiowy dyrektor muzyczny.
Senior Editor w Spotify. Edytorka muzyczna, specjalistka ds. kultury i marketingu z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży muzycznej. Od ponad 4 lat związana ze Spotify, gdzie odpowiada za programming i curation na rynek polski – łączy artystów z odbiorcami na platformie, tworząc przestrzeń do eksploracji muzyki i odkrywania nowych artystów.