To nie jest kolejna dyskusja o „przebijaniu się” i „przetrwaniu”. To rozmowa o tym, co się realnie zmienia, gdy kobiety budują zespoły, zarządzają projektami, podejmują decyzje – i co z tego wynika dla atmosfery pracy, skuteczności i jakości procesów w branży muzycznej.
Porozmawiamy o stylach komunikacji, o emocjach, które nie są tabu, o odpowiedzialności, która nie musi iść w parze z dystansem. O tym, że współpraca z kobietami nie jest „łatwiejsza” – ale może być pełniejsza. O niuansach. O tym, jak zespoły prowadzone przez kobiety uczą się rozmawiać, zarządzać konfliktami, budować zaufanie i tworzyć przestrzeń, w której jest miejsce na siłę i wrażliwość jednocześnie. To będzie szczera rozmowa – bez etykiet, ale z konkretnymi doświadczeniami. O tym, że różnorodność w strukturach to nie „trend”, tylko realna zmiana jakości pracy i współpracy.
Dziennikarka i redaktorka działu kultury „Gazety Wyborczej”, z którą związana jest od 2014 roku. Zaczynała w nieistniejącej już redakcji Brand New Anthem, by następnie pisać krótkie notki do trójmiejskiego wydania magazynu kulturalnego „Co Jest Grane 24″, aż w końcu w latach 2016-2021 być szefową działu kultury trójmiejskiej „Wyborczej”. Choć głównie zajmuje się muzyką, to jej drugą największą pasją są kulinaria.
General manager w agencji managementowej What If. Wśród artystów i artystek, którymi opiekuje się agencja są m.in. Natalia Kukulska i Bovska.
Manager muzyków i właściciel agencji budbooking, specjalizującej się w rozwoju artystów i organizacji wydarzeń. Współpracuje z m.in. z Vito Bambino czy Rosalie.