W dobie algorytmów, social mediów i streamingu muzyka jest na wyciągnięcie ręki – ale czy wszyscy odkrywamy ją w ten sam sposób? Pokolenie radia, MTV, YouTube’a i TikToka – każdy odkrywa nowe dźwięki inaczej. Streaming i media społecznościowe zmieniły sposób, w jaki docieramy do artystów, ale czy tradycyjne formy, takie jak radio czy prasa nadal mają znaczenie? Podczas panelu Adam Karol Drozdowski zmierzy się z tym tematem wraz z Anią Lalką, Oliwią Kopcik i Cezarym Kotowiczem, którzy odkrywanie nowej muzyki mają wpisane w DNA.
Pracownik kultury, autor i kurator, działający na styku sztuki, offu i społecznego zaangażowania. Prowadzi fundację DLA KONTRASTU, organizuje wydarzenia artystyczne, warsztaty i koncerty. Członek Sekcji Publicystycznej ZAiKS. Ma na koncie liczne publikacje prasowe i stypendia kulturalne. Tworzy przestrzenie plastyczne, działa w zespole muzycznym i od lat wspiera rozwój sceny alternatywnej w Polsce.
Pasjonat alternatywy, który poprzez profil „Konto z Muzyką” na Instagramie promuje artystów spoza mainstreamu. Od ponad roku dzieli się swoimi odkryciami, rekomendacjami i refleksjami na temat popkultury. Stawia na autentyczność i niszowe brzmienia, tworząc przestrzeń dla muzyki nieoczywistej, z dala od komercyjnych trendów.
Pisze dla Interii Muzyki od 2019 roku. Najmocniej związana z polskim rockiem, ale w sercu ma też twórczość Zauchy i Osieckiej. Uwielbia odkrywać zapomniane lub niedocenione zespoły i podróżować z plecakiem tam, gdzie cisza wygrywa z tłumem. Jest miłośniczką dobrych tekstów i nie toleruje rozmów podczas koncertów.