Mówią, że dobra piosenka obroni się sama. Ale czy w 2025 roku to wciąż wystarczy? Co tak naprawdę zwraca uwagę ludzi z A&R? Jak wygląda dziś proces odkrywania talentu – i czy jedna piosenka może być biletem do kontraktu z wytwórnią? Podczas tego panelu przedstawiciele działów A&R z wytwórni muzycznych opowiedzą, jak pracują z młodymi artystami, kiedy piosenka to za mało, a kiedy to właśnie ona robi różnicę. Porozmawiamy o tym, jak wygląda scouting w czasach TikToka i jak zmieniają się oczekiwania rynku. To szczera rozmowa o relacjach, strategii i pracy u podstaw.
Rocznik 1957, radiowiec. Pracował we wszystkich ważniejszych i kilku mniej ważnych stacjach radiowych w Polsce. Rozmawiał z Prince’m u niego w domu, Madonną, Jaggerem i McCartneyem. Posiadacz pocztówki od Johna Lennona, zbyt dużej ilości płyt i vintage’owego sprzętu audio. Mieszka na barce. W ubiegłym roku wrócił tam gdzie zaczynał w 1982 roku – do radiowej Trójki.
Od kliku lat w polskim oddziale Sony Music pełni funkcje Head of A&R. Wcześniej związany zawodowo m.in. z BMG, SISSY RECORDS, label PROSTO.
Nadzoruje działalność wszystkich krajowych labeli, w tym Def Jam, Polydor oraz Island. Doświadczenie w obszarze środkowo-europejskim przekłada na rozwój działalności na wschodzących rynkach, takich jak Rumunia czy Bułgaria. Jest zwolennikiem spójnej i konsekwentnej strategii repertuarowo-marketingowej oraz świadomego budowania marki.
Non-Urban A&R Specialist Warner Music Poland. DJ, producent, promotor, booker, manager artystyczny i A&R, z bogatym doświadczeniem i nieustanną pasją do muzyki i kultury, a także biegania, kolarstwa czy mrocznych skandynawskich kryminałów. Od lat związany z warszawską i ogólnopolską sceną klubową i festiwalową, a także z doskonale znanymi markami, takimi jak Jägermeister/Łowcy czy Philip Morris/IQOS. Swoimi działaniami pomaga budować przestrzeń współpracy między światami biznesu i muzyki.
Label Director w SBM – największej polskiej niezależnej wytwórni muzycznej, wcześniej Project Manager i A&R w Warner Music Poland pracujący z polskimi mainstreamowymi artystami. między innymi ze Smolastym. W SBM odpowiedzialny za całokształt działalności i kierunek rozwoju wytwórni. Założyciel studia nagraniowego Love Sounds z siedzibą w Warszawie. Multidiamentowy producent muzyczny, songwriter i inżynier audio.