Poznański skład to przykład na to, jak wiele jest jeszcze do zrobienia w obrębie postpunkowej estetyki i jak wiele świeżości można w niej odnaleźć. Od Pixies i PJ Harvey, przez Patti Smith, po Yeah Yeah Yeahs – wachlarz inspiracji i skojarzeń, jakie budzi brzmienie Izzy and the Black Trees, jest równie imponujący co łatwość łączenia rockowego brudu, nieznośnej chwytliwości i zaskakującej melodyjności, podkreślanej przez partie wokalne Izabeli Rekowskiej. Zespół zyskał uznanie krajowych i zagranicznych mediów, zdążył również zaliczyć występy na scenach zarówno rodzimych, jak i światowych festiwali. W 2022 roku światło dzienne ujrzał drugi longplay w dorobku Izzy and the Black Trees zatytułowany Revolution Comes in Waves, do którego produkcji formacja zaangażowała Marcina Borsa. Podobnie jak debiutancki Trust No One, najnowszy album spotkał się ze świetnym przyjęciem, a pochodzący z niego materiał był prezentowany m.in. w BBC Radio 6 Music i KEXP.
Poznański skład to przykład na to, jak wiele jest jeszcze do zrobienia w obrębie postpunkowej estetyki i jak wiele świeżości można w niej odnaleźć. Od Pixies i PJ Harvey, przez Patti Smith, po Yeah Yeah Yeahs – wachlarz inspiracji i skojarzeń, jakie budzi brzmienie Izzy and the Black Trees, jest równie imponujący co łatwość łączenia rockowego brudu, nieznośnej chwytliwości i zaskakującej melodyjności, podkreślanej przez partie wokalne Izabeli Rekowskiej. Zespół zyskał uznanie krajowych i zagranicznych mediów, zdążył również zaliczyć występy na scenach zarówno rodzimych, jak i światowych festiwali. W 2022 roku światło dzienne ujrzał drugi longplay w dorobku Izzy and the Black Trees zatytułowany Revolution Comes in Waves, do którego produkcji formacja zaangażowała Marcina Borsa. Podobnie jak debiutancki Trust No One, najnowszy album spotkał się ze świetnym przyjęciem, a pochodzący z niego materiał był prezentowany m.in. w BBC Radio 6 Music i KEXP.