O co należy zadbać przed wydaniem pierwszego singla?
Do kogo zwrócić się z prośbą o wsparcie produkcji płyty?
Co jest ważne podczas produkcji i wydawania pierwszego albumu?
Jak samodzielnie kreować swoją karierę w cyfrowym świecie?
W pierwszej części spotkania odbędzie się wykład o kondycji i charakterystyce polskiego rynku muzycznego, szeroko pojętym marketingu muzycznym i naturze self-publishingu. W części praktycznej zaprezentowana zostanie platforma emuze.me oraz najlepsze praktyki związane z samodzielnym wydawaniem utworów, wynikające z ponad dwudziestu lat doświadczenia e-muzyka S.A. w branży.
Zapraszamy muzyków, managerów i właścicieli niezależnych, butikowych wytwórni na szkolenie, które pomoże wytyczyć kolejne kroki w samodzielnym rozwoju kariery!
Muzyczny pasjonat, DJ grający eventy i klubowe sety od 2007 roku. Samozwańczy dziennikarz muzyczny prowadzący autorską audycję w stołecznym Radio Kampus pt. „Lekcja Rytmika”. Winylowy kolekcjoner muzyki house i breakbeat.
Od kilku lat prowadzący szkolenia dla wytwórni, zespołów i artystów z zakresu dystrybucji muzyki w Polsce.
Od 2020 roku związany z e-muzyka S.A., gdzie współtworzy i opiekuje się marką emuze.me.
Od ponad 8 lat jest związania z branżą PR. Zaczynała we wrocławskich agencjach PR pracując z Klientami z branży modowej, spożywczej oraz wnętrzarskiej. W latach 2017-2020 obsługiwała oraz realizowała kampanie kreatywne dla klientów z branży beauty m.in. dla: Dr. Irena Eris, Hihybrid czy Original Source (PZ Cussons). Po latach pracy w Agencji, zmieniła perspektywę i pracowała jako Agent topowych Twórców internetowych wspierając ich rozwój wizerunkowy oraz obsługując kontrakty Ambasadorskie i inne działania reklamowe. W 2021 roku natomiast dołączyła do działu marketingu w jednym z największych e-commerce w Polsce dobierając i nadzorując współprace Ambasadorskie z influencerami dla dwóch brandów modowych. Z pasją do muzyki związana od dziecka… ale z e-muzyką S.A. od września 2022 roku, gdzie rozwija obecnie nowe segmenty firmy realizując kampanie reklamowe z wykorzystaniem Twórców internetowych oraz Artystów muzycznych i management 360.