Czy w dobie TikToka, który codziennie kreuje nowe trendy i gwiazdy, radio wciąż ma pozycję, dzięki której początkujący artyści mają szansę wypłynąć na szerokie wody? Czy przenosiny popularnych radiostacji do internetu osłabiły, czy może wzmocniły ich opiniotwórczą rolę, zwłaszcza wśród młodszych odbiorców? Na te i inne pytania odpowiedzą goście i gościnie panelu, który będzie poświęcony zjawisku na styku pokoleń, technologii, a może nawet epok. Czołowe radiowe autorytety zmierzą się nie tylko z niewygodnymi kwestiami – będą musiały coś udowodnić, by zachować budowane dekadami wiarygodność i status.
Dziennikarz muzyczny związany z grupą mediową Time For Friends,
kierownik redakcji muno.pl, redaktor rytmy.pl. Reprezentujący Polskę członek
międzynarodowego zespołu redakcyjnego Europavox. Wspólnie z Łukaszem Kowalką
tworzy promotorsko-dziennikarsko-didżejski duet Duszne Granie, członek Être Kolektiv.
Jako booker i PR-owiec związany z poznańskim klubem Rewiry.
Redaktor naczelny, dyrektor programowy i dyrektor muzyczny Antyradia. Zajmuje się muzyką całe zawodowe życie, od niemal 25 lat. Doświadczenie zbierał w stacjach radiowych, telewizjach muzycznych, gazetach muzycznych, portalach internetowych i branży e-commerce. Zajmował się również fotografią koncertową. Stale współpracuje z magazynem „Teraz Rock”. Wykłada na Akademii Leona Koźmińskiego oraz prowadzi warsztaty „Rynek radiowy w Polsce i skuteczna promocja muzyki w radiu”. Jest członkiem Akademii Fonograficznej. Absolwent stosunków międzynarodowych na Wydziale Prawa i Administracji UAM. Zbiera winyle, uwielbia muzykę, podróże i fotografię.
W Radiu Nowy Świat jest szefową redakcji muzycznej od spraw muzycznych projektów specjalnych. Na antenie prowadzi dwie audycje autorskie: Dobrze nastrojone i Nocne miraże, wydaje także Koncert życzeń. Każdy jej dzień jest wypełniony muzyką, każdą wolną chwilę poświęca na odkrywanie ciekawych propozycji muzycznych, które prezentuje potem w swoich programach. Uwielbia dzielić się ze słuchaczami brzmieniami, które są bliskie jej sercu, ale równie mocno przepada za rozmowami z artystami, którzy opowiadają inspirujące historie i dają się w tych opowieściach lepiej poznać. Poza pracą bez pamięci zakochana w kinematografii, jej ulubionym reżyserem jest Paolo Sorrentino. Gdyby do końca świata mogła jeść tylko jedno danie, to byłaby to pasta, a gdyby miała słuchać tylko jednego artysty/artystki, to byłaby to Amy Winehouse.
Z mediami jest związany od 1999 roku. Pracował w Polskim Radiu Katowice. W 2007 roku został Dyrektorem Muzycznym RMF MAXX. W latach 2010-2012 był jednym z programujących muzykę w RMF FM i wydawcą muzycznego portalu RMF ON. W 2013 roku został dyrektorem muzycznym Radia ZET Gold, a następnie Meloradia. Aktualnie jest Dyrektorem Muzycznym Radia ZET.
PR/marketing manager w polskim oddziale agencji Fource Entertainment. Od ponad 12 lat działa w branży muzycznej, współpracuje jako manager bądź PR-owiec z takimi artystami jak Holak, Małe Miasta, Afro Kolektyw, Niechęć, Provinz Posen czy Mark and the Boomers. Kierował promocją Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową oraz projektu Masterklasa. Ponadto od 2021 roku działa na pokładzie Cracow Art Week KRAKERS. Studiował zarządzanie kulturą i mediami oraz organizację produkcji filmowej i telewizyjnej.