Ostatnie lata obfitowały w wiele wyzwań dla organizatorów koncertów oraz firm wspierających ich procesy sprzedażowe.
Jakie są aktualnie największe wyzwania stojące przed polską branżą biletową? Jak lokalne problemy wpisują się w trendy globalne?
Czy wzrost rynku wtórnego to pozytywne czy negatywne zjawisko? Co czeka nas w przyszłości?
Czy wszystkie zmiany będą z korzyścią dla artystów i konsumentów?
Na te pytanie postarają się odpowiedzieć specjaliści reprezentujący ticketing z różnych firm.
Dziennikarz muzyczny. Publikował m.in. w Gazecie Magnetofonowej, Dwutygodniku, Polityce, Resident Advisor czy Bandcamp Daily. Prowadzi bloga Na obrzeżach o muzyce niszowej i niezachodniej oraz audycję w Radiu Kapitał.
Z branżą muzyczną związana od 13 lat. Obecnie odpowiedzialna za wdrażanie i rozwój nowych produktów w firmie. Kieruje także działem sprzedaży. W pracy najbardziej ceni kreatywne zadania i relacje z inspirującymi ludźmi. Choć z sentymentem patrzy na rynek biletowy sprzed 10 lat, stawia na nowe rozwiązania technologiczne przyjazne i bezpiecznie. Prywatnie ucieka w świat kryminałów, mama czwórki w tym 2 kotów.
COO i współtwórczyni Going. W bileterii Empiku odpowiedzialna za rozwój segmentu biznesowego, relacje z kluczowymi klientami i partnerami, wizerunek marki oraz projekty specjalne. Związana od lat z niezależną sceną elektroniczną i hiphopową. Współwłaścicielka i twórczyni marki eventów foodtruckowych Żarcie Na Kółkach. Prywatnie fanka escape roomów i mama dwóch łobuzów.
Specjalistka związana z otwieraniem nowych rynków w branży technologicznej. Obecnie zajmująca się rozwijaniem produktu oraz strategicznymi partnerstwami w Polsce z TicketSwap, najbezpieczniejszej i najłatwiejszej aplikacji dla fanów do kupowania i sprzedawania biletów na ulubione koncerty, festiwale, wydarzenia sportowe, przedstawienia teatralne i wieczory klubowe. Z ponad 10 milionami użytkowników w 36 krajach, TicketSwap współpracuje z ponad 300 obiektami, promotorami, festiwalami i firmami biletowymi na całym świecie, aby chronić fanów przed zawyżaniem cen, zapewniając wymianę biletów po cenach przyjaznych dla fanów. Fascynuje się wszelkimi zastosowaniami innowacyjnych technologii w celu ulepszenia i uproszczenia codziennych funkcji.