Budowanie relacji między artystą a managementem i wytwórnią to często trudne i pokrętne zadanie. Dobry manager/-ka wie, jak ważne jest znalezienie złotego środka w tym układzie. Zapewnienie artyście czy artystce możliwości swobodnego tworzenia, przy jednoczesnym efektywnym kierowaniu karierą.
Jak to osiągnąć? Jakie pułapki i przeszkody stoją na drodze managerów? O tym opowiedzą osoby pracujące od lat pracujące z branży i znające jej wszystkie tajniki.
Dziennikarz, autor, freelancer, copywriter, fotograf i manager muzyczny. Twórca autorskiego podcastu „Rozmowy Rawicza – Muzyka Kultura Żyćko” oraz „Brutal Wieczorową Porą” dla Radio 357 w latach 2021/22. Autor okładek płyt, reportaży z dużych i małych wydarzeń muzycznych, oficjalny fotograf kilku festiwali. Od lat związany z najstarszym, niezależnym portalem Codzienna Gazeta Muzyczna – CGM.pl.
Występuje w roli panelisty i prowadzi warsztaty z fotografii koncertowej i dziennikarstwa. Członek Akademii Fonograficznej, wykładowca Akademii Menadżerów Muzycznych. Miłośnik przede wszystkim muzyki gitarowej. Ma na koncie setki publikacji w najróżniejszych mediach związanych z muzyką i kulturą, przeprowadził kilka tysięcy video-wywiadów z niemalże wszystkim liczącymi się i wschodzącymi gwiazdami polskiej muzyki, niezależnie od gatunku: od jazzu i bluesa, przez rock i pop, po klasykę i hip-hop.
Manager artystyczny. Obecnie reprezentuje Krzysztofa Zalewskiego, dbając o jego sprawy wizerunkowe i biznesowe w ramach KAYAXu – firmy w branży muzycznej zajmującej się artystami na wszystkich poziomach ich działalności, od reprezentowania ich interesów na zasadach managementu, przez promocję, marketing, PR, bookowanie ich występów, reprezentowanie praw autorskich twórców, aż po wydawanie ich płyt. Wcześniej, przez 10 lat była managerem Brodki, pełniąc rolę zarówno managera głównego, jak i odpowiadając za booking, tour management i PR. Z Brodką, oprócz intensywnej pracy w Polsce, pracowała nad zagraniczną formą jej kariery, czego owocem było między innymi ponad 40 koncertów zagranicznych oraz międzynarodowy kontrakt fonograficzny.
Menedżerka artystyczna, organizatorka koncertów oraz bookerka. Od 2007 roku uczestniczyła w różnych rolach przy organizacji blisko 1600 wydarzeń. Współpracuje z takimi artystami jak Paluch, Słoń, KęKę, Sheller i Jacuś. Założycielka i właścicielka Agencji Artystycznej Bashesh. Absolwentka turystyki i rekreacji na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz podyplomowych studiów menedżerskich dla animatorów kultury na Uniwersytecie Warszawskim, obecnie kształci się na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu na kierunku Arteterapii. Mama Janka.
Z wydawnictwami muzycznymi związany od 2005 roku. Obecnie kieruje strategia repertuarową i wydawniczą lokalnej dywizji Universal Music Polska. Nadzoruje działalność operacyjną wszystkich jednostek pracujących przy repertuarze krajowym. Dodatkowo aktywnie uczestniczy w działaniach A&R w całym regionie Central Europe UMG. Zwolennik analitycznego podejścia i od dzieciństwa wielki zwolennik radia jako medium.
CEO SIRYO managementu/bookingu takich artystów jak Zalia, Lackluster, Julia Rocka, Dominika Płonka, Julia Pośnik, Mop i Safario. Z muzyką związany od 13 lat, od gitarzysty przez aktora musicalowego po producenta muzycznego. Ma kreatywny wkład w każdy etap projektu przy którym pracuje. Alumn projektu Tak Brzmi Miasto Inkubator czy Baltic Artists in Development 2.0.